fredag 3. desember 2010

3. desember

Julekort.

Noe av det beste jeg vet er å få brev. Følelsen av å være utvalgt velter liksom opp inni deg når du ser et kort med ditt navn i adressefeltet. Derfor sender jeg julekort. Dette er ikke en dyd jeg kan påberope meg å ha gjort til et årlig rituale enda , da brevelskeren i meg har vokst frem først etter jeg flyttet hjemmefra, men planen er at det skal bli det.
Det å få et julekort er i seg selv veldig flott, men jeg vil våge meg til å si at det er enda mer stas hvis kortet ser litt snertent ut. 

Dagens oppfordring er derfor; skriv et julekort. 
Det kan være til mora di, det kan være til kjæresten eller til Elton John - just do it. Gjøl litt stas på noen!
Da vil det selvsagt ikke skade om de ser ut som denne lille saken fra rifle paper co:



Eller disse to, av eldre årgang:


Kort er koselig uansett. Den typen som man får gratis i posten er selvsagt mer enn egnet også, skulle du trenge litt mer tradisjonelle saker:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar