fredag 24. desember 2010

24. desember

Denne julekvelden vil jeg ikke fortelle dere om en eller annen ting som bør gjøres for å få julestemningen til å flomme over i hjemmet ditt. Jeg kommer ikke til å gi stemningsrapport fra stua vår, og heller ikke til å vise noen bilder av levende lys eller Jesusbarn.
Denne julekvelden vil jeg bare fortelle deg hvor mye jeg setter pris på deg!
Du ja. Du der ute som av en eller annen grunn titter innom mitt lille prosjekt og kreativitetsutløp, om bare en eneste gang. Jeg setter pris på deg!
Sommerfuglene kvitrer i magen min når jeg ser en ny kommentar eller sjekker bloggstatistikken og oppdager at noen, også i dag, hadde lyst å se om jeg hadde noe på hjertet.
Hjertet gjør et hopp når noen sier til meg at de har vært inne på bloggen min, selv om det er noen av mine nærmeste!
Dere er så utrolig flotte, og jeg håper dere vil fortsette å titte innom bloggen i ny og ne. Jeg kan ikke love et innlegg dagen lenger, men dere skal såvisst få noe å feste øynene på!

Ønsker dere alle en riktig gledelig jul!

//

This Christmas-eve I do not wish to tell you what you should do to get in the right mood for Christmas. Neither do I want to give you a report of what Christmas is like in our living room at the moment, or post a picture of candlelight or Baby Jesus.
I just want to tell you How much I appreciate you!
Yes, you! You who for some reason has ended up here on my little creativityproject.
I appreciate you!
I get butterflies in my stomach every time I see a new comment or look at the blogg-statistics to see that someone actually wanted to see If I had something to say. And every time someone tells me they've seen my blog, my heart skips a beat, even though it might be someone who's close to me.
You are all so incredibly great, and I wish you all a very happy and merry Christmas!

   
kjærleik, 
-I














PS: hvem sa at sommerfugler ikke kvitrer?

8 kommentarer:

  1. Det skulle bare mangle, bloggen din er konge! :) God jul, Ingør! :)

    SvarSlett
  2. Måtte selvfølgelig inn å se idag også :)

    SvarSlett
  3. Selvsagt innom i dag og!! hehe:) Gleder meg til flere flotte innlegg og god inspirasjon fra deg.

    god jul!

    SvarSlett
  4. SøteInger :)

    Ha ei fortsatt fin jul, fine du! :)

    SvarSlett
  5. Åå, for en julekalender! Tidenes koseligste! Setter pris på DEG! God romjul kjære Inger! <3

    SvarSlett
  6. Du får mitt hjerta t å hoppa,du au Inger;) Ses i kveld!

    Henrikke

    SvarSlett