mandag 20. desember 2010

20. desember

Idag ble årets juletre hentet hjem til gards.
Denne hendelsen har jeg vært så heldig å ta del i så sant jeg har kunnet opp igjennom årene. Med Wenaas-dressen på og haukeblikket speidende ut over de skogkledde liene fant pappa og jeg også i år et brukbart tre som skal pynte opp juletida for oss her på Kjørmo.
Juletrehenting med Pappa har blitt en tradisjon jeg setter utrolig stor pris på, og dagens oppfordring handler derfor om nettopp tradisjoner. Ifølge noen av mine u-norske venner har vi Nordmenn fryktelig mange tradisjoner i jula, og vet du hva? Jag gillar det!

Derfor; gjør noe tradisjonelt i dag! Og hvis du ikke kommer på noe kan du jo starte din egen tradisjon!



//
Me and my Dad went outside and found us a Christmas tree today, a tradition we've had for many years. Apparently we Norwegians have extremely many Christmas traditions, but I just love it, so today I want you to do something traditional! And if you can't come up with anything; Make a new tradition!

Kjærleik,
-I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar