fredag 10. desember 2010

11. desember

I går kveld hadde jeg det veldig flott. Da satt jeg nemlig sammen med to gode venninner og sippet mulled wine og spiste mammas sjokoladekake her hjemme på Løren mens peisen brant livlig på TVen. 
Selv om flammene på skjermen var farlig beroligene å betrakte, måtte de dog etterhvert ryke til fordel for en annen liten godsak.
Love Actually.
Denne drømmen av en film som kombinerer julestemning delux, kjekke mannfolk og min yndlingsby, London, har herved fast plass på min skjerm hver jul, gjerne opp til flere ganger. Og det anbefales på det sterkeste!


Så dagens oppfordring; sett på film-julefavoritten din! 


kjærleik, 
-I

3 kommentarer:

  1. Jeg har allerede sett den ei gang denne adventen, og det er definitivt ikke siste gang i jula! :)

    SvarSlett
  2. Sga prøva å få me mg RUben på dn i kveld;)
    Henrikke

    SvarSlett
  3. Heilt enig! Og denna julekalendern, Inger - heilt herlig! Glede mæ kvær dag t å åpne ingersteinnes.blogspot.com! ;* <3

    SvarSlett