onsdag 17. oktober 2012


Hverdagspost #1


Av og til når jeg er ute og går slår det meg plutselig hvor utrolig vakre folk er. Alle liksom.
Da jeg var barn sa søstera mi noe jeg aldri har klart å gi slipp på. Ren barndomsvisdom.
"Alle har noe søtt i seg", sa hun.
//Sometimes when I'm out walking it suddenly hits me how beautiful people are. Everyone. As a child my sister told me something I've never let go of and still think about quite often; "everyone has something sweet about them" she said.
Taylor Wessing Photographic prize(national portrait gallery uk) is a wonderful source for some pure human beauty...


Taylor Wessing Photographic Portrait Prize blir hvert år arrangert av National Portrait Gallery, og er en ypperlig kilde til ren mennesklig skjønnhet. Her er et par bevis:
 


 





















Nathan og Katie Williams, grunnleggerne bak magasinet Kinfolk har en aldeles strålende blogg!
Den oppdateres ikke kjempeofte, men er absolutt verdt en titt. HER!
//Nathan and Katie Williams, the founders of Kinfolk Magazine, have a wonderful blog! Take a look!

og her er en smakebit:











Og helt til slutt.
Jeg har dilla på denne pimped up versjonen av den berømte nyhetssnutten!! Guilty pleasure...
//And at last: guilty pleasure!





BOOM. Enjoy.

1 kommentar: