onsdag 15. september 2010

En helt vanlig post.

Okei, jeg veit(Inger drar frem oslo-slængen herane) at oppdateringene den siste uka har vært på minussida. Greia er bare at jeg så veldig gjerne vil poste gode poster med good-looking bilder, og de vokser bare ikke på trær. Særlig ikke når fotografen for tiden er en medium travel student.

Jeg vil derfor bare vise dere dette kameraet, som er til stor inspirasjon for meg. Nikon FM. Jeg er faktisk i besittelse av et, men det befinner seg for øyeblikket på rom nr.16 på KFUK-hjemmet i London town(grunnet toll-regler...) I oktober vil det derimot havne i mine hender, og da planlegger jeg å ta vidunderlige, fortryllende, lysfulle bilder med det, som jeg senere skal fremkalle, scanne og selvsagt dele med dere. Deal?
(noen som har en scanner til overs forresten?)



Hvis du ellers føler for å se på noen fine bilder, kan du jo alltids gå inn på Flickr og søke på "light" eller et annet småpent ord!

kjærleik,
-I

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar