torsdag 2. september 2010

Antisipp.

Dette blir ikke et sippeinnlegg om hvor mye jeg savner London, la meg bare forsikre deg om det. Min motvilje mot meningsløs fortidsdveling skygger derimot ikke for at jeg gleder meg fælt til å reise tilbake til den herlige byen, noe som skjer om en drøy måned...


Synet. Luktene. Lydene. Sukk.

Et gjensyn til min yndlingscafe, som jeg(tro det eller ei) ikke helt vet navnet på...

Butikkene, som er så utrolig gjennomførte og inspirerende...

Parkene.



Sist, man kanskje aller mest; et gjensyn med K, og utsikten fra rom nr. 21, som nesten er den samme som på mitt gamle rom!

Har dere noen hete London-tips?

kjærleik,
-I

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder! London er definitivt en av mine favorittbyer! :)
    Hvor ligger kaféen?

    SvarSlett
  2. Enig me deg!
    Kafeen ligge i øst-London, men nærmeste tube bethnal green:)

    SvarSlett
  3. .. sukk! (jeg presiserer herved at det var et medholds-sukk, ikke et vemodig-sukk!) - fine bilder :)

    SvarSlett
  4. Ina og jeg griner over varke minner og nydelige bilder!

    SvarSlett