tirsdag 25. august 2009

tusletur

Fridag betyr utforsking! Og i dag var det Regents Canal, som ligger ikke så langt herfra, som skulle undersøkes nærmere.
Det var en veldig fin tur. Endte opp i Little Venice, en liten havn der jeg en dag vil spise middag og ta elvebåt til camden lock! Noen som blir med?
I tillegg til bildene av søte gamle båter, erke-londonske brick walls og diktvegger, snappet jeg også et bilde av denne fantastiske bilen! kremhvit med tredetaljer. nydelig.
Den blir nok en av produktene jeg tar med i en av oppgavene på opptaksprøven min!









Håper dere har det fint.
Legg Gjerne igjen en kommentar. trenger ikke å ha noe med bildene å gjøre!
smask. fred og kjærleik.
-I

4 kommentarer:

  1. Opptaksprøve til produktdesign-studier som jeg skal prøve å komme inn på til høsten neste år! en av oppgavene sa at jeg skal ta bilde av noe fra mitt nærområde som jeg mener har god design. bingo.
    så for vi se hvordan det går!

    SvarSlett
  2. Eg blir med på middag og Camden Lock! :) (Og ja: eg kikke fortsatt innom bloggen din hver dag, og blir veldig glad når den e oppdatert)

    SvarSlett
  3. Slutter meg til Aud Signes ord; Ser til stadighet innom bloggen din, Inger, og det er alltid like kjekt når du har lagt ut noe nytt! Du tar masse fine bilder!

    SvarSlett