onsdag 5. august 2009

A-ha

Åpenbaring.
Jeg har aldri visst at Aha(eventuelt A-ha) faktisk er littegrann store!
her om dagen sto det faktisk noe om den middelaldrende norske pop-sensasjonen ikke mindre enn 2 ganger i samme avis. I en av de som gis ut gratis på omtrent alle tubestasjoner, og som mange hundretusen mennesker leser på tuben. Ikke verst spør du meg. Bra A-ha. bra.
Og ikke bare det forresten. Siden de nettopp har gitt ut ny plate, slår de jaggu meg på stortromma og smækker opp digre plakater også rundt forbi i byen.


Egentlig er jeg ikke en veldig stor aha-fan, men de har noen gullkorn iblandt.
mens du slår opp en ny tab/fane, og finner frem til eg skikkelig go-side, kan du jo høre litt på denne sangen, som egentlig er veldig fin. musikkvideoen er også veldig bra, og ikke så rent lite fasinerende å følge med på.

aha-lifelines.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar