søndag 5. august 2012

HverdagsWillesden

Willesden kan nok ikke kalles Londons juvel. Likevel finnes det sjarm overalt. Merkelig nok er mye av det som gjør Willesden Green shabby, det samme som for meg skaper minner.

En kompis(av typen vis) sa en gang til meg at det er viktig å leve 100% der du bor, uansett hvor det måtte være. Så her har dere litt hverdagspoesi fra Willeden Green, Londontown.



Den enøra kaninen på trappa vår som naboen synes er så fin.

Nabokatta, som jeg er så heldig og ha stiftet bekjentskap med.







Ett-punds-kurvene


Butikkfrontene, og det forunderlige innenfor.



Engelskheten.

3 kommentarer:

  1. Du e så FLINK!
    -z-

    SvarSlett
  2. ! Må henge meg på Z, rå-flink er du Inger. Fikk plutselig et nytt syn på nabolaget (mest av alt på kaninen, som plutselig ikke så sååå skummel ut) ^^

    xM

    SvarSlett
  3. Dette får meg til å savne Irland (selv om det er et helt annet land). Det er noe med den råskapen som oppstår når alt er bygget i mur. Fine bilder!

    SvarSlett