onsdag 18. august 2010

50! (+X)

Innlegg nr. 50 her på bloggen blir i dag feiret med denne lille herligheten som kom til verden i forbindelse med en hage-piknik jeg laget til for min søster, Aud Signe samt min gode venninne, Hildegunn, rett før jeg tok avsted til tigerstaden. Den bestod av veldig mye av sjokolade og sukker, og et par andre ting som jeg ikke nevner her i tilfellet Hr. Lindberg skulle ta turen innom bloggen.
God var den i alle fall, så jeg anbefaler herved alle til å prøve Trond Mois sjokoladefondant.
Mmmm!

Min kjære Mamma fyller også år i dag, og siden man som kjent ikke nevner en dames alder, kaller vi det bare 50x. Min mamma er den beste. Bare så det er fastslått!





Signe har forresten blogget litt om pikniken hvis du vil ta en titt!

Kjærleik,
-I

3 kommentarer:

  1. Og hvorfor er det forresten sånn at du ender opp med de beste bildene selv om vi er på samme sted?

    SvarSlett
  2. Definitivt verdens beste piknik, Inger. Du er en knupp!

    SvarSlett