torsdag 26. november 2009

Paris je t'aime!

noen små godbiter fra Paris, som jeg likte ekstra godt:


Fortauskafeene i Paris var fulle av disse stolene. Desverre fikk jeg ikke fanget de aller fineste på bilde, men her er et ikke-så-verst-eksempel! Skal skaffe meg noen slike til hagen min når den tid kommer! Oui oui!


laaaang lukkertid på kameraet her, noe som resulterte i at Susanne endte opp som en liten blur! anyways; metrostasjonene hadde liksom eg egen stemning. I tillegg mindte de meg veldig om filmen Paris je t'aime, noe som aldeles ikke gjør ting værre!


Deilige franske butikker var det såklart også mye av. Her en litt halvrar bruktbutikk/postkortbutikk langs kanalen på vei til Kino. Filmen vi så var "Away we go", en søt amerikansk komedie. Anbefales.


Dette var siste Paris-post!

-I

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Oi, fjerna visst forrige innlegg. Skrev at jeg drømmer meg bort, og det står ved lag.

    SvarSlett
  3. Deilege bilete som alltid.
    Away We Go er en fin film!

    SvarSlett
  4. I love your blog! Eller, Je t´aime tes objet- ellerno haha :) Og bildene dine Inger, nyyydelige! Keep it up! :)

    SvarSlett