tirsdag 29. september 2009

Norge!

Ja, vi elsker dette landet, som det stiger frem!
For dere som kjenner meg, er min fasinasjon og kjærlighet til Norge og dets natur ikke noe nytt, for folkens; vi bor virkelig i et nydelig land!
Men når jeg kikket ut gjennom flyvinduet på vei hjem og så ned på de barske fjellene og de små byene, var det forunderlig nok ikke først og fremst naturen som sto først i tankekøen min. Mennesker. Det er det alt koker ned til. Aller viktigst er de du er så utrolig glad i og tenker på ofte.
Søsken, foreldre og venner. Ingenting kan erstatte de.
Jeg er så utrolig glad i dere!!! Vit det, om ikke annet.

og med det får dere et par bilder fra ferien:


brødbaking hos Aud Signe. Krydder i brød= meget bra


Besøk på loppemarked resulterte i en rekke over gjennomsnittlig kule ting!


Chill delux hos søs!


Sopp t frokost!


synet gjennom flyvinduet på vei tilbake til London. sukk.

-I

1 kommentar: